Par Tip4me projektu

Šajā sadaļā augstā līmenī esmu aprakstījis, kas būs Tip4me.com dāvanu meklēšanas platforma, un kāds ir augsta līmeņa plāns virzībai uz sasniedzamo rezultātu. Šajā sadaļā turpmāk arī ievietosim atskaites ziņojumus par projekta īstenošanas progresu.

Kāpēc Tip4me projekts ir kaut kas unikāls

Pasaulē šobrīd ir ļoti daudz dāvanu meklēšanas portāli, tādi ir arī Latvijā. Rodas jautājums, kāpēc ir nepieciešams vēl viens, ar ko tas atšķirsies, un vai cilvēkiem tas ir vajadzīgs.

Tip4me unikalitate
Tip4me dāvanu meklēšanas platformas unikalitāte

Sāksim ar to, kāpēc Tip4me.com būs unikāls.

  • Personiskākā dāvanu meklēšanas pieeja. Meklēšanas risinājums balstīts uz modernākajām datu analīzes tehnoloģijām, kā arī cilvēka zodiaka un numeraloģijas novērtētajām īpašībām.
  • Ātrs un pielāgots dāvanas meklēšanas process. Lai atrastu piemērotāko dāvanu un saņemtu to vēlamajā laikā, meklēšanas procesā meklēšanas filtri un ieteikumi pielāgojas lietotāja vēlmēm.
  • Neierobežots dāvanu ideju klāsts. Dāvanu piedāvājumu veido jebkas, kas var būt dāvana – tās portālā ievieto mazie uzņēmumi, vai tās tiek paņemtas no glabālo portālu piedāvājuma.

Kas ir Tip4me

Tip4me būs platforma, kas vienā vietā apkopos visdažādāko dāvanu piedāvājumu no dāvanu piedāvātājiem un pasniegs to dāvanu meklētājiem personalizētā, ātrā un ērtā veidā. Dāvanu meklēšanas risinājumā tiks izmantota pieeja, kas būtiski atbieglo dāvanas meklēšanu un atrašanu, un vienlaikus piedāvās visplašāko dāvanu klāstu. Pirkšanas un piegādes procesu savās starpā turpinās veikt dāvanas pircējs un dāvanas pārdevējs.

Tip4me platformas būtība

Dāvanu meklētājiem Tip4me būs vieta, kur griezties pēc palīdzības, kad gribas atrast cilvēkam oriģinālu dāvanu, bet trūkst idejas. Jaunas idejas varēs smelties no dāvanu meklētājā iebūvētā algoritma, kas izvērtē gan dāvanas meklētāja, gan apdāvināmās personas zodiaka zīmi un dzīves ceļa Lifepath numuru. Papildus tam, tip4me dāvanu meklētājs arī novērtēs dažādu citu informāciju īpaši netraucējot lietotāju ar virkni jautājumiem un izvēlnēm. Piemēram, personu vecumu un to starpību, dzimumu atšķirību, laiku līdz dzimšanas dienai, cilvēka atrašanās vietu un konkrēto dāvanu piegādes reģionus un termiņu.

Dāvanu piedāvātājiem tas būs lielisks klientu piesaistes rīks, jo piegādās klientus ar skaidru motivāciju – nopirkt dāvanu, pie tam, personalizētais meklēšanas risinājums dāvanas meklēšans procesā argumentēs konkrētās dāvanas izvēles motivāciju

Kas būs būtiski – dāvanu meklēšanas algoritmā dāvanu piedāvātājiem nebūs iespējams ar mārketinga maksu palīdzību iegūt augstākas pozīcijas meklēšanas rezultātos. Tas ir būtiski, jo vēlamies piesaistīt pēc iespējas plašāku dāvanu piedāvātāju skaitu, un rūpēties, lai dāvanas meklētājam tiek piedāvāts rezultāts, kas virzīts uz cilvēku iepriecināšanu.